Oryginalne pomysły na promocję

Kolejne nowinki z inicjatywy burmistrza Krzysztofa Nuszkiewicza związane są z szeroko rozumianym pojęciem marketingu miejsc i public relations.

Tuż przed obchodami XIX Dni Patrona Pułtuska św. Mateusza w 2016 roku, na terenie miasta pojawiły się mobilne „potykacze” w kształcie wieży ratuszowej. Służą promocji letnich wydarzeń plenerowych w mieście.

Uwagę przechodniów oraz kierowców przykuwa kolejna, charakterystyczna nowinka. Żuk z 1986 roku od sierpnia br. stał się nową atrakcją w Pułtusku. Wyposażony w nagłośnienie zewnętrzne oraz gadżety reklamowe promujące miasto informuje o wszelkich wydarzeniach, zapraszając również mieszkańców sąsiednich gmin do nowoczesnego miasta z tradycjami.

Zapraszamy wszystkich mieszkańców oraz gości naszego pięknego Pułtuska do korzystania z uroków miasta oraz uczestnictwa w wydarzeniach. Dbajmy również wspólnie o nasze otoczenie.